Ostatní cvičení

ODBÍJENÁ PRO MUŽE I ŽENY (VS 37)
Pátek 19.30, ZŠ Slovákova
Petr Tandler
Relaxační volejbal s „maximálním“ nasazením.

 

BODY BALANCE (VS39)
Pondělí 19.30, ZŠ nám. 9. Května
Darina Slámová
Lekce z oblasti ,,Body and Mind“, jejímž cílem je tělesná rovnováha, tedy rovnováha mezi svalovými skupinami, z nichž některé musíme posílit a jiné protáhnout tak, aby náš pohybový systém fungoval správně a bez bolesti. Jedná se o kompenzační lekce spojující dynamické i pomalé posilovací bloky s uvolňovacím a protahovacím cvičením pro mobilizaci kloubů a páteře a protažení zkrácených svalů, s využitím různých cvičebních technik – power stretching, pilates, balantes, power core, zádová gymnastika, fitness yoga,, (lekce je vhodná i pro začátečníky).

 

PILATES (VS 22)
Školička

Věra Opatřilová
Pondělí 8.30 9.30
Úterý 15.30
Čtvrtek 8.30

 

Irena URBANI
PoNdělí 17.30

 

Jiřina Houbová
Úterý 18.00
Čtvrtek 18.00

 

Pilates je cvičení, které vyvinul Joseph Hubertus Pilatek. Inspiroval se ve starých kulturách. Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo svaly jako základ správného držení těla.Účelem je posílení centra – jádra těla tzv. „Gürtel“, nebo „Power house“. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Metoda Pilates nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku. Pohybové sekvence jsou v každém programu promyšleně vypracovány tak, aby odbouraly špatné návyky a nenásilnou formou posílily celé tělo a jeho držení. a podporuje cirkulaci krve. Cvičení je vhodné pro každý věk i pro každou tělesnu zdatnost. Cvičí se naboso bez hudby v pohodlném oblečení. Nutný je ručník.

 

CVIČENÍ PRO DOBRÝ DEN (VS 11)
Pátek 8.00, Školička
 Aťka Valtrová
Protahovací, páteřní, posilovací, dechová a energetická cvičení pro všechny.

 

CVIČENÍ NA BOSSU (VS 27)
Úterý 18.00, Školička
Karolína Jakubcová
Cvičení na bossu je vhodné pro všechny věkové kategorie. Tato balanční pomůcka vám pomůže zpevnit veškeré svalstvo, má pozitivní vliv na zdravé držení těla a fyzickou kondici. Hodina je určena pro ty, kteří preferují dynamičtější způsob cvičení a rádi si dávají hodně do těla.

FLEXI CORE (VS 26)
středa 19.00 Školička
Míša Hříbalová

Komplexní cvičení využívající bosu, flexi baru, overbalu a jiných pomůcek ke správné funkci hlubokého stabilizačního systému, zpevnění tělesných partií, úlevě od bolestí pohybového aparátu, ke korekci vadných pohybových programů a v neposlední řadě k navození dobré nálady.

BODY – MIX (VS 33)
Středa 18.00, Školička
Míša Dufková
Kompletní cvičení zaměřené na správnou funkci hlubokého stabilizačního systému. Začátek hodiny je věnován intenzivnímu rozehřátí s využitím jednoduchého cvičení bez choreografie. Větší část cvičení je věnován cvičení na podložkách se zaměřením na posilování problémových partií, protahování, odstranění bolesti zad, zlepšení kloubní pohyblivosti. Při cvičení jsou používány balanční pomůcky, pilates cviky a další formy cvičení. Cvičení je možné svým charakterem zařadit do skupiny Body-Mind.

 

STEP AEROBIK (VS 4)
Čtvrtek 19.30, ZŠ nám. 9. Května
Darina Slámová
Choreografická „spalovací“ lekce, která díky výstupům na zvýšenou podložku výrazně působí na svaly spodní poloviny těla a kardiovaskulární systém. S kombinací s posilovacími lekcemi na stepech pro zpevnění svalů dolní i horní poloviny těla.

 

NOVINKY

BALANCE CORE (VS 14)
úterý 19.00, Školička 
Jiřina Houbová
Cvičení  pro všechny, kteří  chtějí vyladit své tělo,  jeho střed, hluboký stabilizační systém, zaktivovat bránici pro správné dýchání, dostatečně protáhnout i posílit potřebné svalové partie s využitím více cvičebních stylů jako woudink, bossu ,flexibar,step…

 

BODY WORK-FUN-RELAX (VS30)
středa 16.00, Školička
Kateřina Jordánková
Cvičební hodina rozdělená do několika částí, nastartování organismu s aerobní částí, posilovací část pro udržení svalové hmoty, taneční část k uvolnění těla i duše s prvky Fit Dance, PortDeBras, Mohendžodáro, relaxační a meditační část k celkovému zklidnění.

 

FIT RÁNO S MÍŠOU (VS 32)
8.30-9.30 Školička
Míša Hříbalová
Směnujete, máte hlídání, přijďte na školičku!
(Rozpis cvičení bude upřesněn.)