Posilovací cvičení

KONDIČNÍ CVIČENÍ S POSILOVÁNÍM
Pondělí a čtvrtek 19.00, posilovna ZŠ Slovákova
Magda Ledvinová
Pro muže i ženy, využití posilovacích přístrojů pro cílené formování postavy.

 

TRX
Úterý 19.00 od října Martina Kassaiová, Libuše Pačínková
Středa 17.30 Kristýna Valterová,  19.00  Libuše Pačínková
Čtvrtek 19.00 Jiřina Houbová
Školička
Závěsné cvičení TRX rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při použití své vlastní tělesné hmotnosti umožňuje TRX třírozměrné pohyby, které není možné provádět s jiným fitness nářadím. Tento druh cvičení buduje silné a stabilní jádro (CORE), které je základem všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.
Závěsný systém TRX Vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu, umožňuje nepřeberné množství cviků, kvalitní funkční trénink s možností nastavení individuální zátěže jak pro začátečníky, tak i pokročilé.

 

FUNKČNÍ TRÉNINK – DYNAMIC TRAINING
V úterý 18.9.  a ve čtvrtek  20.9. – volné zkušební hodiny
pravidelné hodiny  – zahájení až  v týdnu od 22. října
Úterý   19.00
Čtvrtek  19.00
Školička
Iveta Hrazdírová
Funkční trénink patří v současné době k nejmodernějším trendům v účinném hubnutí a formování postavy. Výhodou funkčního tréninku je posilování za působení váhy vlastního těla s přispěním fitness pomůcek. Funkční trénink zlepšuje výdrž, sílu, pohyblivost, pružnost či stabilitu. Kombinuje se aerobní a anaerobní aktivita a dochází tak k pálení tuků i tvorbě čisté svaloviny. Jednotlivé cviky se provádějí v rychlém sledu za sebou v určitém časovém limitu.
Co na sebe?…Pevnou obuv, tričko,kratší kalhoty. Důležité je mít s sebou ručník a vodu nebo iontový nápoj.

FUNKČNÍ TRÉNINK
Středa 18.30
Kristýna Valterová
Funkční trénink je cvičení pro všechny, kteří hledají vyšší svalovou rovnováhu, posílení hlubokého stabilizačního systému, kloubní stabilitu, zdraví, pohyblivost a pružnost. Základem je intenzivní provádění cviků s vlastní vahou těla a zároveň využití cvičebních pomůcek jako jsou jednoruční činky, kettlebell, balanční plošiny /bossu/, TRX, overbally, gumy, apod. Nemůžeme vynechat ani cardio sekvence, strečink či relaxační cviky na závěr.
Velmi efektivní posilovací lekce s důrazem na vytrvalost a dynamiku, ideální pro formování postavy s ohledem na výkonnost každého z Vás.