Zdravotní cvičení

Všechna ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ jsou na Školičce.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ PRO SENIORY
Úterý 9.00 a 10.00 
Čtvrtek 9.00
Věra Valterová
Cvičení vhodné pro seniory v pohodovém rytmu s využitím gymnaballů i overballů. V dobrém kolektivu předcházíme pohybovým a jiným problémům.

 

SM-SYSTÉM CVIČENÍ PRO LÉČBU A REGENERACI PÁTEŘE – KURZY 10 LEKCÍ
Konkrétní termíny kurzů budou upřesněny během 1. poloviny září 2018

Cvičení za pomoci elastických lan, které posiluje, protahuje svalový aparát, obnovuje kloubní pohyblivost, dává tělu potřebnou pevnost a stabilitu, dochází k regeneraci páteře, zejména meziobratlových plotének.
Stabilizace, mobilizace páteře / SM-systém / je cesta , jak aktivním cvičením odstranit bolesti zad, deformity páteře a přetížení velkých kloubů. Cvičení SM-systém aktivuje spirální svalové řetězce. Svalové spirály vyrovnávají páteř do střední linie a protahují ji směrem vzhůru. Cvičení je určeno pro všechny věkové kategorie.

 

CVIČENÍ PRO ZDRAVÍ A DOBROU NÁLADU
Čtvrtek 17.00 
Jana Paulíková
Hodina cvičení pro zdraví a dobrou náladu přináší protažení i uvolnění všech svalových skupin a kloubních spojů od hlavy po paty, s použitím velkých i malých míčů a dalších cvičebních pomůcek .“Hodina je vhodná pro všechny věkové supiny.

TAI-CHI
Úterý 16.30 začátečníci
             17.30 pokročilí
Marie Macíková
Charakteristika cvičení:  Přispívá k udržení a posílení zdraví. Součástí je i cvičení mentální, orientované na rozvinutí a využití vlastních schopností (např. trénování paměti, ovládání emocí, redukce stresu. Není náročné na fyzickou kondici, i když velice příznivě ovlivňuje svalovou uvolněnost a kloubní pohyblivost. Tím, že zdůrazňuje pomalé dýchání, zlepšuje mechaniku dechových pohybů a svým obsahem rotačních pohybů také zlepšuje zažívání, funkci vnitřních orgánů a působí kladně i na cirkulaci tělesných tekutin. Je to cvičení zajišťující přísun a kultivaci energie, včetně pročištění jednotlivých energetických drah. Velice vhodné i pro seniory.

 

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ
Pondělí 18.00
Martina Kassaiová