Jóga

Všechna cvičení JÓGY jsou na Školičce.
Není-li u cvičení uvedeno jinak, začíná se cvičit v týdnu od 13. 9. 2021.

JÓGOVÁ PROTAŽENÍ (vs8)
Úterý 18.30- 20.00
Lucie Škvařilová
Jógou ke zdravému tělu i zdravé mysli – určeno jak pro začátečníky, tak mírně pokročilé. Během roku postupně protáhneme a posílíme jednotlivé části našeho těla, zaměříme se i na  správný dech, který nám pomůže přidat našemu tělu energii, nebo nás naopak zklidnit. Pomocí jednotlivých pozic a jógových sestav se naše tělo stane pružným a odolnějším. Těším se na cvičení s vámi. Namasté.

JÓGA (vs 16)
Čtvrtek 10.00
Věra Valterová
Jógová cvičení pro každého bez rozdílu věku,vhodná i pro začátečníky. Účinná cvičení a pozice spojená se správným dýcháním, relaxací,napravují a srovnávají držení celého těla,upravují činnost vnitřních orgánů. Posilují schopnost koncentrace TADY a TEĎ,dodávají energii a zlepšují náladu. Doporučuji: Přinést si vlastní deku.

JÓGA   PRO ZAČÁTEČNÍKY (VS 5a)
Pondělí 16.00
Marie Ženatová
Jóga pro začátečníky je určena pro všechny, kteří se chtějí pomocí jemného pohybu protáhnout a rozhýbat tělo, podpořit dech a pomocí relaxace se uvolnit. Po lekci jógy se budete cítit odpočatí a příjemně naladění.

JÓGA PRO MÍRNĚ POKROČILÉ (VS 5b)
Pondělí 17.15 – 18.30
Marie Ženatová
Jóga pro mírně pokročilé je určena pro všechny, kteří se chtějí posunout od základních pozic k intenzivnějším ásanam a prohloubit dechová cvičení (pranajámu) a pomocí relaxace se uvolnit. Po lekci jógy se budete cítit protažení, odpočatí a příjemně naladění.

POWERJÓGA 
Pondělí 18.30 pokročilí – ZŠ 9. května (VS 21a)
Čtvrtek 18.00 začátečníci, školička (VS 21b)
19.00 pokročilí , školička (VS 21c)
Iva Kapounová
Power joga představuje styl cvičení, kdy je využívá kombinací posilovacích a protahovacích cviků zaměřených na sílu, ohebnost a pružnost celého těla, na správné dýchání, koncentraci na pohyb. Power joga využívá pozice, které se cvičí i v klasické józe. Na rozdíl od ní v power joze pozice na sebe navazují co nejdynamičtěji. Vchází se z principu záměrného, souměrného protahování a posilování lidského těla, kdy jeden sval je protahován a druhý současně posilován. Power joga je vhodná pro většinu lidí, není vhodná pro nemocné lidi, kteří trpní vysokým krevním tlakem, mají nemocné srdce atd. Sebou si přineste jen pohodlné oblečení a ručník, cvičí se naboso, při hudbě.

 S JÓGOU DO KONDICE (VS 7)
Pondělí  18.30
Andrea Filipiová
Na vlně dechu povedeme vnitřní dialog s vlastním tělem. Zpevníme, vyrovnáme a zpružníme páteř, protáhneme svaly zkrácené, posílíme svaly ochablé, ztišíme mysl a zvědomíme svoje žití “tady a teď”.

JÓGA S MAGDOU (VS 11)
Čtvrtek 17.00
Magda Zemánková
Ta své lekce  vede v duchu klasické hatha jógy. Snaží se vytvořit dostatečný prostor pro prožití jednotlivých ásán jak na tělesné, tak psychické rovině. Neoddělitelnou součástí lekcí jsou dechová cvičení, pránájáma, zpěv manter, relaxační techniky. Lekce jsou vedeny spíše v pomalém tempu a jsou vhodné pro všechny úrovně pokročilosti.